ישיבת בני עקיבא קרית הרצוג, בני ברק

ביקור הנשיא הרצוג

בית הישיבה התכבד בביקורו של נשיא מדינת ישראל, מר יצחק (בוז'י) הרצוג.

הביקור החל בהסרת הלוט מעל השלט בו צויין המשפט המפורסם של סבו של הנשיא, הרב הראשי של מדינת ישראל, הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג: "…לא יהיה חורבן בית שלישי".

הנשיא נפגש עם הורים שכולים של בוגרי הישיבה אוריאל כהן ואביתר יוספי הי"ד.

הביקור נמשך בבית המדרש שם ראש הישיבה, הרב יעקב גיטלמן סיפר על חשיבות הרב בעת קום המדינה וביום שאחרי נפילת גוש עציון (שכונתה בקשר "מלכה") וקמה המדינה, אמר הרב הרצוג: "מלכה נפלה אבל מלכות קמה!!!"

תלמידי הישיבה שרו לכבוד הנשיא שיר שהולחן על ידי ר"מ בישיבה, הרב דביר אטרה ממילותיו של הרב על תפילה לשלום המדינה: "ועתה, אני תפילה להצלחת מדינת ישראל".

תלמידי הישיבה אשר למדו את תורת הסבא הרב הראשי לישראל הרב יצחק אייזיק הלוי הרצוג שיתפו את הנשיא בסוגיות הלכתיות אשר למדו משו"ת אותו חיבר בספרו "היכל יצחק". התלמידי עסקו בסוגיות פיקוח נפש, כשרות, שבת, פתיל תכלת, מעשה המנורה ומערכת המשפט העברי.

הנשיא התרגש, שיתף, שאל והתרשם מבקיאות התלמידים בסוגיות הנלמדות.

לסיום, פגש הנשיא את תלמידי כתות התקשורת הנמצאים על הרצף האוטיסטי ומשולבים בישיבה ונהנה לשמוע על תחושתם הטובה ועל שילובם המוצלח.

לחצו כאן לקריאת כתבה בערוץ 7

נגישות